Lite svartvita bilder

Lite bilder från en lödagsmogon......


image63





Kommentarer
Lyckelinds

Vilken fantastiskt söt liten prinsessa du är Alice!
Vi är så glada att du kom samtidigt som vår lilla Elise. Puss på dig!

2007-03-27 @ 18:09:11
URL: http://eliselyckelind.blogg.se
Ewa

Nä nu måste mormor lägga in en kommentar när ingen annan gör det! Detta lilla ljuvliga barn!! Du är sååå söt lilla Alice och mormmor är så glad att ha förmånen att njuta av dig, nästan när jag vill!
Puss på dig, lilla gumman!

2007-03-29 @ 00:23:00
Margaretha Bredared

Vad roligt det var att se lilla söta Alice i verkligheten,hoppas det inte dröjer för länge innan vi träffas igen Kram på er alla

2007-04-08 @ 14:41:27
Christer E

Hej på er.
Snygga bilder på Alice, vad jag förstår av farfar och farmor ar allt bara underbart. Vänta bara tills ni får vara uppe hela nätterna och titta Alice i ögonen och tycka vad söt du är.
Hälsningar från Annika Christer

2007-04-08 @ 21:09:12
Lotta

Härligt att få se lilla Alice i verkligheten. Hon är riktigt söt. Det var kul att träffa er.Sitter på arbetet och tar lite rast, passar på att gå in på bloggen då eftersom jag inte har någon dator hemma. Ikväll är det kalas för kusin Aaron, igår var jag barnvakt åt bröderna Hiller på em.
Kram till er alla från lotta

2007-04-27 @ 11:25:37
Alice

Det är verkligen katastrof på denna sida!ingen uppdatering alls..ni ska bara veta så stor och gulligare ja har blivit! pappan har lovat att han ska lära mamman hur man gör här på sidan så det händer lite mer, men den tiden tycks aldrig finnas. men ja lovar snart, snart får ni se mer av mig!

2007-05-02 @ 10:40:05
Lyckelinds

Ja, jag längtar tills det kommer lite fler bilder. Även om jag har den stora äran att träffa Alice då och då, så är det ju så roligt att se de fina bilderna som dina föräldrar lägger ut på bloggen. Vi ses imorgon på babysången. Dröm söta drömmar! Kram Elise (genom mamma)

2007-05-07 @ 22:04:10
URL: http://eliselyckelind.blogg.se
Faster Mathilda

Vill gärna se lite nya bilder på dig,alice.Vi hörde från farmor och farfar att du var så stor och redig.Hälsa till mamma och pappa.
Kramar från faster!

2007-05-09 @ 16:41:39
Tant Johanna

Alice! säg till päronen att nu får det vara nog! Kräv en uppdatering av sidan så folket i norrfår se hur du ser ut nu!! Saknar dej gumman hoppas att få dse dig i verkligheten snart oxå!! kram, johanna

2007-05-13 @ 23:41:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0