Pappan 29 år...

I veckan som gått hade vi lite kalas för de närmsta eftersom pappan fyllde år. Tänk nästa år vilken fest vi ska ställa till med!! Det var så trevligt att träffas såhär mitt i veckan och umgås lite. Vi fick även långväga besök från Höganäs- roligt att du kom förbi David. Pappan hade ju även köpt sig en egen födelsedagspresent, Nintendo Wii... Det spelades till klockan tolv på natten, tänk så roligt man kan ha!
Tack alla för att ni kom!
Oskar 29 år!
       
De boxade, bowlade, spelade tennis, baseboll, golf och roligast GUITAR HERO! Alice fick ha hörlurar för det spelades så hög rockmusik!
       
Det spelades väldigt hög musik!
Alice dansade till musiken, såå gullig!
Vilken dansare!
Innan gästerna kom så hann Alice och pappan att fika lite på hennes rum.
       
Dockan ska ju oxå få mat...
Alice kan i alla fall ta hand om bebisar!
Såhär ser hon ut när plåtkopparna åker i golvet, det låter lite då...
Roliga unge!
" Älskade pappa jag älskar dig så mycket och du är verkligen min idol! Det bästa som finns är när mamma säger på eftermiddagen "vem är det som kommer Alice?" . Då hör jag hur ytterdörren stängs och jag förbereder mig för att du ska komma in och jaga mig och sen gossar vi på golvet. Vi kan jagas runt sofforna super länge, det är såå spännande. Sen på kvällen nattar du mig och vi ligger och myser länge i sängen och kramas och kramas! När du är ledig så får jag vara ute med dig i trädgården och greja och vara ensam med dig, det är kärlek det!
Pappa du är bäst och jag älskar dig mest av allt!
(Lovar att jag ska börja säga pappa högt, just nu viskar jag det ju bara...)

       

Kommentarer
Pauline

Åh Guitar Hero! Såååå rolig grej! Markus hade hemma det från jobbet för några helger sen o vi satt till långt in på natten..... :-) Sen var Jenny, Jonathan o barnen här oxå o ja... hur kul vi hade då kan du se på vår blogg... ;-)
Vad söt hon är lilla Alice, o så stor hon har blivit. :-)
Stor kram!

2008-04-27 @ 20:27:53
URL: http://www.wallmyr.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0