Stor tjej!

Vi märker verkligen från dag till dag att lillskruttan börjar bli en stor tjej, fast hon är vår lilla bebis! Varje dag lär hon sig något nytt och hon är såå busig och har glimten i ögat. Hon har även blivit en riktig gosse tjej med alla och inte bara med mamman. Hon kramas och pussas mer än gärna med både familj och vänner. Ni skulle sett sånna kramar och pussar Elise fick häromdagen...
Hon härmar gärna ord när vi pratar och säger flera ord nu. Men gå det vill hon inte göra själv...men hon har ju hela livet på sig att gå så hon sparar sig nog bara..
Här är lite mysiga kort från i tisdags när Alice sparkade sig fram själv runt lägenheten på sin flickiga sparkbil! Nu har jag nog skrytit klart om vår älskade sessa!
Världens godaste sessa!
       
Sparkar sig fram själv
Förresten, idag var vi på en sen 1-års kontroll och allt var som det skulle med Alice. Farbror doktorn undrade om Alice hade tjuvkikat på tabellerna för hon följer kurvorna EXAKT på både vikt och längd! Hon väger precis 10 kg och var 76 cm lång. Det är vår tjej det!!

Kommentarer
Malin&Vega

Varför gå när man har så fin bil!?
att köra runt i denna rosa lyxbil skulle jag mer än gärna göra,,men snart så får väl även jag köra bil,,,hihiih
Vad härligt med alla kramar o pussar i från en sådan underbar o söt tjej som Alice

Ja nu jobbar jag heltid,,oj vad dagarna går,,,men hoppas att vi kan ses ngt ändå!?
KRAM MALIN

2008-04-03 @ 19:55:08
URL: http://rackarungar.blogg.se/
D & E

Åh, hela 74 cm och 10 kg! Nu har din mamma och pappa några extra gram och cm att älska! Och jag måste säga att din kram var jätte go´, tar gärna en till nästa gång vi ses. Elise var ju inte på puss humör efter lunch direkt, men hon får pussa tillbaka en annan dag. Kram på dig Alice //Dèsirée & Elise

2008-04-03 @ 21:36:55
D & E

Jag igen, tittar på dig varje dag Alice. Jag ser nu att jag läste för fort. Du är ju hela 76 cm och inte 74 som jag skrev.
Christine - nu när jag ser Alice så tycker jag att hon liknar dig mer och mer. Som nyfödd var hon ju en liten mini Oskar, men nu ser vi mamma Christines vackra leende ansikte i Alice också. Vilken liten pärla ni har!

2008-04-05 @ 16:06:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0