Lite blandat!

Idag har vi haft lunchdate med Désirée och Elise hemma i deras nya hus. Det var såå mysigt och framför allt roligt, men jag orkar inte lägga över alla bilder så ni får vänta tills imon. Om ni inte kan vänta så kolla in Elise blogg! (Länk finns till höger) Så här kommer en blandad kompott av bilder på vår älskade prinsessa:

Gladast!
Såhär glad blir man för julklappar från farmor & farfar
           
Alice nya hobby, plocka ur alla kryddburkar från skåpet & tömma sin fina hylla
Pepparmint..
Pepparmintsolja
Rumlek
Här ser ni en julklapp från farmor & farfar- BRIO läragåvagn
   
Alice nya kompisar i mammacellgruppen, Majken & Milly Lee! Alla födda samma år.
Alice & Milly Lee
Alice och Milly på julavslutning
       
Pappan bygger dator till mamman!
Idag fick vi även en del snö och vi har haft minusgrader  hela dagen, så underbart! Om det ligger kvar imon så ska vi fixa bildbevis.

Ps. Kommentar till farmor- längst ner på inläggen så ser man vilken tid på dygnet som det är publicerat...då sover Alice gott med sin pappa kan jag säga. Ha,ha..Ds

Kommentarer
D

Ja, men hon har den där underbara me&I klänningen! Köpte du den istället för molnklänningen? Jag vill se bilderna från idag? Jag skulle ha videofilmat dem igentligen, för de skratten vi fick var suveräna! /D

2008-01-22 @ 22:33:35
elin

ojojoj vad här uppdateras!! Nu börjar Alice blogg komma upp till "Norgebloggarna" nivå, hahaha. Såg du förresten att JIG skulle tillbaka till Norge, jag fattar inget, värsta såpan :)
Kram...

2008-01-22 @ 22:42:59
moster malin

Ser att det är en liten sötis som blivit så otroligt lik sin mor när hon va liten , speciellt bilden med pepparmintsoljan!!! Känner nästan igen mina egna små oxå!

2008-01-22 @ 23:42:45
Farmor

Var bara tvungen att titta på Alice innan jag går och lägger mej, vi har haft cellgrupp sådom gick för en stund sen, och vad ser jag nya kort igen!!! du christin det underlättar att ta på glasögonen haha natti natti

2008-01-22 @ 23:56:08
Malin

alltid så glada å goa bilder på eran lilla tjej.
tänk att milly, alice och majken är 07:or allihopa -lite svårt att fatta just nu... :o)

vi ses
kram

2008-01-23 @ 18:11:33
URL: http://rodgrind.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0