Racerbil!

Kan ni fatta att mamman har gjort tre inlägg på en dag!!! Snart, snart är vi ikapp tiden. Det kan bero på att Alice har sovit två gånger idag på dagen, hon har nästan slutat med det och det blir som värsta lyxen när hon sover två gånger nu. Det kan även bero på att mamman har fått ny dator som går såå mycket snabbare. Så nu går det mycket snabbare att ladda ner bilder! Här kommer lite härliga bilder på Alice när hon åker på sin prinsess Disney sparkbil, den spelar massa olika sånger och melodier. Hon tycker nog att det är roligast att plocka i och ur saker ur sitsen.   

TJEJIGT!!

       

Alice dörr

Kommentarer
D & E

Lilla stumpan så söt du é Alice! Och vilken fin bil du
har fått. Kan hon åka på den eller sitter hon bara? Elise älskar att bli skjutsad på sin, men har inte kommit på än hur man tar sig framåt. Bara bakåt än så länge.
Christine, vad duktig du é på att uppdatera bloggen! Nu är jag jätte imponerad. Det är så roligt! Tror att vi har likadant kök som Malin och Josef har dock =)

2008-01-16 @ 22:08:03
elin

Hej! Pratade precis med Katharine, hon hade visst shoppat mycket till dej sa hon, kul!! Jag får hem det till mej imorgon, jag ringer när jag fått det!
Kramar till Er alla!

2008-01-18 @ 19:05:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0