morgonbilder..

här kommer lite bilder från två olika mornar.
Vår lilla söta unge är en riktig liten busunge nu för tiden! Alice är så extremt envis så man får verkligen hålla sig lugn i vissa situationer. Familjen i Uppsala vet vad vi menar...moster Malin tycker till och med att vi fått en liten prövning ibland. 
Man väljer sina strider om man säger så... 
Men här är hon som alltid lika gullig. En morgon tyckte jag att det var väldigt tyst ett tag så jag började leta efter henne och hittade henne på trappen på en dyna i morgonsolen. Hon måste ha suttit där ett tag för hon hade fått på sig en strumpa.
Men hon njöt verkligen!

Smygkikar på Alice...    Så mysigt att att njuta av morgonsolen på trappen...

Så otroligt mysigt att få smyga på sin älskling...

PÅKOMMEN!!    Störtskön frilla!!    Middagsnap i soffan, fortfarande i pjamas...

En annan morgon så fick man ju börja dagen med ett gapskratt! Ganska roligt att se den här tuppkammen när man slår upp ögonen. Stackars gumman fattade inte varför mamma skrattade så när hon väckte mig och varför mamman dessutom fick fram kameran så tidigt på morgonen.
Tänk att man kan ärva allt från sin pappa!!

Ja vad säger man...hon har även ärvt morgonfrisyren av pappan..


Kommentarer
Lina

Vilken liten goding! Visst är dom söta när håret står på svaj =)

2008-06-30 @ 00:37:29
URL: http://linaseto.blogg.se/
Evelina

Alice! Du är helt ljuvlig!!! Det var den sötaste frisyr jag någonsin sett. Tur du snart kommer hit så jag får pussa på dig.

2008-06-30 @ 18:04:00
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
D & E

LJUVLIGT !!! Elise har två gånger under kvällen pekat på datorn och skrattat efter att ha kollat in dessa underbara bilder på kompisen. Oh my! Jag som tycker Elise har en "snygg morgonfrilla". Alices är mycket snyggare, men det är klart, hon har ju mer hår än Elise också. Vilken gullunge!!!

2008-06-30 @ 22:28:43
lotta

Ja , vad månde det bliva av en sån tös. Vilka härliga bilder, man får sig några roliga skratt.Nu slutar jag för idag, åker till"kullen" och sätter mig i skuggan med en bok, skönt.

2008-07-29 @ 12:29:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0