PICKNICK!

För en vecka sedan när Angelina var här hade vi lite picknick i trädgården. Angelina valde ut att vi skulle sitta på brunnen på framsidan..
Alice har fått ett jätte fint kök med fullt av tillbehör av kusin LillNoah så vi tog med porslin därifrån och så lite fika. Flickorna fick varsin väska att packa med duk, glas, koppar, fat, bestick, saft och bullar. Det var total lycka ifrån båda två! (tror dock inte den lilla damen fattade just vad lyckan var men hon förstod nog förtjusningen...) 
Tyvärr ser Alice ut som en riktig skitunge på landet, vet inte riktigt vad hon fick på sig...men Angelina förhöjer det hela! Mysigt hade vi i alla fall! 

Här packar dom upp sina väskor..
Flickorna packar upp sina picknick väskor!

        Saft i kaffekannan...

Angelina har dukat upp picknicken!

Oj, fick jag en egen bulle?!    Är det ok att jag smakar eller?...

Dricker saft och mumsar bulle    Lite kaffe är gott oxå..

Angelina ballerina!

Vackert barn!    maskorosor förgyllde brunnen!

Ser ut som en riktig bonnunge!

Så mysigt vi har det med picknick på brunnen!    Roligt hade vi i alla fall!!    Somnade gott vid hennes storsta skräck!

Äter bulle med gaffel!

Kommentarer
moster Malin

Vilka underbara bilder!!! Angelina va super nöjd när hon kom hem!



2008-05-13 @ 10:13:48
Lina

Vaddå skitunge?!? Hon är ju supertuff :-)

2008-05-13 @ 14:11:12
URL: http://linaseto.blogg.se/
malin

Åh vilken härlig fika stund,,,sötnosar



Jag har fått ett hett tips av din man hur man målar naglarna på små 1 åringar,,,nattetid hhahhahaha

Jag sa kanske V kan få mitt diskreta ljusrosa,,,Nej nej nej sa O _Alice har rött å även på tårna,,,HAHAHHAH

Det går inte att ta miste på vem som e mor till denna absolut a rätta sessan

Ha en mysig sem KRAMIS MALIN

2008-05-13 @ 19:45:34
URL: http://minipeopel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0