8 barn på en å samma gång!

Idag har vi haft Hillers, Klingberg och Severin här på en å samma gång!
Vilket liv!
Men mysigt och trevligt hade vi såklart. Gott fika fick jag även ihop.
Mysigast var kanske att ha tre små prinsessor här på 2,3 & 4 månader.
Alice hade fullt upp att hålla koll på sina saker...

Alice & Esther var ju oxå med såklart!

Vackraste Bella!    Stora Angelina!    Aaron & Noah kollar på film mitt i allt stimm

Färdig för lite fika...    Alex & Alice leker     Bästa bilden på Noah tyvärr..

Måste ju bara visa mina små stygn

Kommentarer
Emy

åhh så mysigt! ring mig när du får tid så ska jag berätta en sak :)

2009-01-20 @ 12:42:33
D

Tänk att jag missade en så trevlig fikastund! Gör om det igen. Vi kommer nästa gång =).

Ser lite otäckt ut med stygnen i din hand. Kliar det? Trodde det var fingret du skurit dig i. Nu får det väl vara slut med akutbesök, eller hur? /D

2009-01-20 @ 21:02:20
elin

Det var super mysigt! Tack!

2009-01-21 @ 15:23:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0