Vad ska man göra?...


hur kammar man ut detta?...

Kommentarer
D & E

Underbara lilla flickebarn! Elise är lika "snygg" i håret som du ibland. Imorse hittade jag henne i badrummet med min dagcreme i högsta hugg och det var inte bara ansiktet som hon smort in utan även håret! Vad ska man säga i ett sånt läge? Jag kunde itne låta bli att skratta! /D



Ps. Vi har inskolning mån-tors nästa vecka som vi parerar med jobb. Kan vi återkomma med ett nytt förslag till dag att fika/prata loss? Ds.

2009-01-11 @ 18:32:25
malin

Dessa tovar efter mössor och kallt och varmt väder,,,,suck,,,,ös i spraybalsam och en mjuk borste och hoppas att barnet har tålamod ge ngt för dem att göra med händerna så tänker de inte på om det gör ont att tova ut håret,,,LYCKA TILL



Han går på Lagga ridskola,,,e det där ni går oxå,,,jag har aldrig sett ngn bild i från din ridning,,,va inte blyg fram med lite hästbilder,,,nu,tack!!

Där har det knatteridning i från 4 år så sessorna får vänta!!!

KRAMISAR MALIN

2009-01-11 @ 20:06:23
URL: http://minipeople.blogg.se/
Lina

Det där känner vi väl igen =)

2009-01-12 @ 10:09:20
URL: http://linaseto.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0