Olika klädstilar...

Ja du...
Alice kan verkligen ha olika klädstil, det beror väl på vem som tagit fram kläderna kanske.
Alice är så gullig i sina tyllkjolar, men hon är nästan lika gullig i sin egen kompott av kläder från kassarna med de för små kläderna. Det blev många många klädbyten den kvällen hon hittade dom kläderna.
Men vad säger man; vinterjacka, sommarskor, regnmössa
och försmå kläder under det....

Kyrkfin tjej hjälper till med söndagspotatisen

Alltid så     Lite kallt inne...ytterkläder på!    Alice har hittat påsen med sina för små kläder å det var ju självklart jätte kul att prova alla dom igen!

Har klätt på dockan sina ytterkläder...

Kommentarer
Evelina

Sötnosen! Snart får vi pussa på dig! :-)

2009-03-18 @ 06:44:41
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Emy

Söta lilla Alice, så gulligt när hon håller i bärselen till dockan...en typisk tjej!!!

2009-03-18 @ 11:08:22
D & E

Vilken söt tyllkjol Alice har! Jag blir alldels till mig, en sån skulle jag vilja ha! Lilla söta rara ballerina där!

2009-03-19 @ 10:20:02
mamman

desireé- det är samma tyllkjol som elise har från name it bara att ja satte en till rosa kjol över den. ska det va så ska det va!!

2009-03-19 @ 11:21:16
D & E

Jaha! Det la jag inte ens märke till! Så smart oc så gulligt. Ja, ska det vara ska det vara ordentligt! Mer tyll i alla färger åt flickorna! =)



Ps. Hoppas ni får det bra i helgen! Ds.

2009-03-19 @ 14:31:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0