Kusinlek under påsken

Eftersom jag ligger efter en del med bloggningen så kommer det lite kort från påsken. Vi va som alltid hemma hos min bror med familj med alla mammans syskon. Alice hade verkligen roliga dagar med alla kusiner, tänk att få leka med Angelina varje dag! Påvägen ner så hämtade vi upp Alice i Götene hos farmor & farfar. Hon hade varit där ensam i två dagar! Vilken duktig tjej som kunde sova utan mamma & pappa, det hade varit lite tårar men det hade gått bra ändå. När jag hoppade ur bilen hörde jag en tjej ropa "mamma!" och så slängde hon sig om halsen på mig och kramade mig riktigt hårt och tittade mig länge i ögonen å sa -"mamma längta alice", alice längta efter mamma!"
Älskade barn så stor hon kändes!

Tjejerna ute på en åktur!

Hoppsan vi körde visst på en älg!  Oj, bilen gick visst sönder efter älgkrocken!  Får se om Alice kan fixa det bättre?...  Japp då var det färdigt!

Elia, Noah & Carl-Philip

Grabbarna handlar mat av flickorna    Alice bakar i mammans gamla lekstuga...    Trevliga bakverk..

Bröderna Ahlgrens super roliga trädkoja!

2 underbara flickor ska bjuda på fika    Alice målar sitt första påskägg

Fikatjejerna på de underbara verandan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0