god fortsättning!!

Hoppas att ni alla haft en bra jul och nyår! Det har vi absolut haft fast vi blev magsjuka allihop...men det har varit så fantastiskt underbart att ha pappan hemma så länge. Men nu är vardagen tillbaka och allt rullar på nästan som vanligt. Alice musiklek har inte börjat än men Angelina kommer till oss på tisdag som vanligt. Och nu ska mamman bara jobba varannan lördag igen det känns kanon!! det är verkligen en välsignelse att få vara hemma med sin älskade sessa!
Idag efter kyrkan åkte vi och köpte en ny vagn till Alice!!! Vi hade ju tänk att vi skulle vänta till våren men vi kunde bara inte hålla oss! Så nu har vi en ny röd First Wheel vagn, tror att den kommer funka bra. (Har ju fått bra rekomendationer av Vegas mamma Malin) Så vet ni någon som behöver en ny vagn så har vi en till salu här, som har funkat kanon bra. När jag har mer tid så ska ni få se lite bilder från jul och nyår oxå..(får man mer tid nån gång) Här kommer lite bildbevis på vagnen, Alice somnade i visningsexet i affären så det bådar ju gott!

nya vagnen
skönt att kunna ha henne mot sig, det har vi inte kunnat innan
First wheels

Kommentarer
Lina

Jobbigt att vara magsjuk, vi har också haft det nu efter nyår. Jätte snygg vagn!! Är ni nöjda?

2008-01-06 @ 20:54:20
URL: http://linaseto.blogg.se
Frida och Molly

Åå naajs.. va kul me ny vagn :-) Den är ju så snygg!
Hela vår familj blev oxå kräksjuka vid jul. Det va Molly som börja. Usch inte trevligt när man vill träffa sin släkt. Så vi fick fira nästan helt själva.
Vi får ta å ses snart tycker jag. Kramis

2008-01-07 @ 10:36:16
URL: http://frippan.blogg.se
emy o max

hej gumman, jättefin vagn! snyggt med rött :)

2008-01-07 @ 11:40:29
D & E

Hej!
Men åh, vad roligt med ny vagn. Men du sa att du ville ha en rosa ? Var det Alice som fick bestämma? Vi har också tittat på vagn, men jag kan inte bestämma mig. Super fin var den i allafall! Tänk så skönt att slippa den stora vagnen.
/D

2008-01-07 @ 15:17:38
Malin Å Vega

Hejsan!!
Vad kul med den nya vagnen,,,Skönt att ni nu slagit till,,vi e så nöjd med våran first Wheels,,AS SNYGGT med den röda färgen man blir så glad av dess härliga färg
Vega har fått en ny åk påse i julklapp den e så härlig jag måste ta en bild på den i bloggen,,,allt för dessa fina sessor
Det klart måste ses ngt,,jag skall genast kolla in ngt datum,,återkommer om det,,,
Usch jag o marcelo har haft magsjuka ef nyår som tur var har kidsen sluppit,,iallafall ännu,,peppar peppar,,,KRAMAR I MASSOR

2008-01-07 @ 16:38:18
moster malin

En sån super snygg vagn!
Man blir riktigt köpsugen, men jag tror att det är färdig handlat på den fronten för oss. Har en förkärlek till fina vagnar som du vet;)
Krya nu på dig efter andra omgången, vi ses på onsdag!
/ Malin

2008-01-08 @ 01:06:51
elin

sååå fin, vill ha en jag oxå! Men man får väl vänta ett tag till, kan ju vara bra att ha en bebis till vagnen!
/elin

2008-01-08 @ 18:52:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0