Släktträff med Erikssons

Sista helgen i maj så var det släktträff med Oskars släkt på Kinnekulle. Vi var hemma hos Oskars moster Lotta på hennes sommartorp. Många var vi och väldigt trevligt var det!
Alice och Oskar hade otrolig pollenallergi denna helg så det var så synd om dom. Men Alice klagar inte som alltid...som ni ser på vissa kort så var ögonen alldeles igensvullna och ansiktet ser riktigt svullet ut.
Men vi andra njöt av det underbara vädret och de vackra syrenbuskarna!!

Såå mysigt uppe hos Lotta!

Påväg till farmor & farfar  Känner sig riktigt cool!  Gott med sommarfika på sommartorp!  Alice & Vilma
Alice gör som farfar, lägger armarna i kors  Pappan leker lite med syskonbarnen  Vacker trots allergi...  Åhh hopp!!

Vackert sommarställe Oskars moster har!

GRÖNT!    Gulligt uthus!

PUSSKALAS!

Sysslingen Gustav 2 år    En kram oxå...

POLLENALLERGI, eller vad säger ni?!

Glassdags   Väl omhändertagen..   Åka motorcykel, häftigt!

Alice & kusinpojkarna

Alice skulle göra som dom stora barnen    Gos med farfar

Ramslöken blommade för fullt!

Alla påväg för att kolla på ramslöken på Kinnekulle  Christine, Alice, Noah & Jens  Otroligt vacker skog, kändes som Skottland  massvis med ramslök!

Det luktade sannerligen LÖK!

Tittar ut mot Läckö slott    Påväg hem till Uppsala

Riktigt pollen dåliga båda 2    Oj, så busigt det blev!

Familjen

Svågrarna vid lilla grand canyon

Lägesrapport:
Jag är nyss hemkommen från en dunder trevlig tjejmiddag nere på stan med Johanna, Malin & Emma. Såå roligt att träffa alla "gamla" kompisar, jag har saknat er tjejer! Och välkommen hem "moster" Johanna från Gambia.
När jag kom hem var Alice fortfarande vaken och kollade på fotboll med pappan & "farbror" Josef, de hade grillat och åt massa mys. Alice kan aldrig somna när Josef är här, märkligt...han är väl cool...
Alice penecilinkur är över och vi hoppas att öroninflammationen har gett sig hon mår mycket bättre i alla fall.
Men nu ska mamman göra ett ryck och städa lite fint för midsommmar imon. Familjen Ahlgren kommer hit och firar med oss, MYS!!
Vi önskar er en underbar dag med förhoppningsvis fint väder och trevligt sällskap!

KÄRLEK

Kommentarer
lotta

hej allihopa. Vilka härliga bilder från kullen. Tänk jag bor ju riktigt vackert, men det visste jag ju redan. Igår tapetserade jag det lilla rummet med kakelugnen, det blev riktigt bra.Efter att jag hade städat så satte jag mig där och tog en kopp kaffe. det kändes bra.Ikväll kommer Mthias med familj,blir kul. Nu skall jag gå och fika.sen måste jag arbeta lite,slutar kl.12.30 /Lotta

2008-06-27 @ 09:58:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0