Alice...

Planen har varit hela veckan att jag skulle lägga in kort från helgen då vi va i Götene hos Alice farmor & farfar. Det är nämligen såhär att Alice har fått en liten flickkusin som heter Esther! Lillan hade hunnit bli en vecka då vi kom och vi myste och gossade massa! Alice skulle som vanligt bära bebis- "bä bä-bä! (bära bebis)
Men dessa bilder kommer men så länge tänkte jag att ni skulle få se lite andra kort som legat och skräpat ett tag.
Alice älskar ju att hjälpa mamman med ALLT. Allt från att duka bordet, torka bordet, tvätta, plocka i och ur diskmaskinen osv..osv...här sitter hon och lägger i hundra ljus från IKEA, men snabb är hon!

Mammas bästa hjälpreda!

Tänk att det är så roligt att hjälpa till!

Alice har även hittat sitt egna lilla hörn. Så fort det blir lite tyst så vet man att nu sitter hon där och gömmer sig eller leker lite tyst. Hörnet inne på kontoret är oftast fullt med saker från hennes rum .

Hit går hon med alla sina saker och gömmer sig!

A har hittat sin nya lilla hörna på kontoret    Denna gång var det köksgrejorna som fick följa med!

Kommentarer
malin

Men vad sött med ett eget litet hörn,,,,vad hon börjar

bli lik sin mamma.

vega e också tokig i bebisar och esther vilket FINT namn,,,

Ha en mysig och snöig helg

KRAMIS MALIN

2008-11-20 @ 18:46:21
URL: http://minipeople.blogg.se/
D & E

Gossunge! Vad jag längar till tredje advent. Då får du visa mig ditt lilla egna hörn om du vill! Kram på er! /D & E

2008-11-20 @ 22:20:28
D & E

Hur går det för den hårt arbetande mamman? Fullt upp förstår jag! Hoppas du inte stressar ihjäl dig utan hinner njuta lite hemma också. Pappa sköter kanske julstädningen i år?!

2008-12-05 @ 12:59:36
Lina

Jasså, har hon butik? Vad roligt! Vart ligger den? Då ska jag definitivt köpa av henne nästa gång ifall jag gillar ljusen =) Mycket roligare att köpa av någon som man känner!

2008-12-11 @ 23:24:44
URL: http://linaseto.blogg.se/
Evelina

Var är vår Alice????? Nu längtar vi!!!! Är ni hemma på nyår och kan ta hand om oss?

2008-12-16 @ 07:01:29
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
D & E & N

TACK för det jätte fina julkortet! Du è så duktig Christine! Vi har inte hunnit med julkort iår.

Önskar hela familjen Eriksson en god jul! Kram på er/lyckelinds

2008-12-21 @ 23:26:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0