Tänk att tomten läser önskelistor fortfarande....

Den 22 oktober skrev jag att man borde kanske önska sig en kamera av tomten
(jag bad snällt dessutom)...
och tomten hade ju till o med skrivit i kommentarerna, inte visste jag att det var min älskade älskade make som var tomten i år! 
Detta måste jag ju säga var årets bästa julklapp!
Och inte hade jag en aning heller, jag som brukar luska ut det mesta- nyfiken som man är!

Hoppas att jag ska lära mig att fota bättre så ni får lite bättre kvalité här!

Vilken underbar julklapp!


Kommentarer
fripp

ÅÅ VA KUL. GRATTIS! Jag förstår din glädje :-)

2009-01-07 @ 22:50:54
URL: http://frippan.blogg.se/
D

Men vad roligt Christine! Det blir skillnad på bildkvalitén iaf, det vill jag lova. /D

2009-01-08 @ 18:24:03
malin

Men vilken LYCKA vilken underbar man du har!!!!!



Ja denna står överst på min önskelista vad spännande att få börja knäppa med denna,,,,

Jag hitta lite rea mest tjejkläder en varsin flecce molo den lurviga,,,men det fick storlek större till nästa höst å vinter,,,jag valde mera i större storlekar så hon hinner använda allt hon har först,,,,i kassan sade hon oj man blir nästan avis av allt fint du hitta,,,2 fulla kassar och notan till en halv kamra :) men ¨vad skall man säga ,,,OOpsss mamma går på rean och shoppar inte en grej utan lite till,,hahahahaha



KRAMIS MALIN

2009-01-08 @ 19:01:47
URL: http://minipeople.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0