Pappa kom hem..

för jag längtar efter dig,
kom innan sommarn är slut lilla pappa.
Åskan har gått (det gör den nu faktiskt)
och om kvällen blir det mörkt
stjärnorna syns nu på himlen igen

Nu slutar brevet från din lilla Alice..

Pappa, du skojar alltid så med mig att ja måste skratta högt. Jag blir så glad när du kommer hem från jobbet och kramar mig. Du nattar mig varje kväll så gott, efter att jag ätit mig mätt hos mamma, sen sover jag tryggt bredvid dig hela natten lång. Jag har blivit så stor på den tiden du varit borta i Israel så nu väger jag 5900 gram och är 62,5 cm lång, inte illa det du! Nästan alla jag och mamma möter säger att jag är så lik dig (i alla fall på ögonen), en snygging alltså.
Mamma pussar på mina tjocka kinder hela tiden att det snart blir slitage på dom..
kom och rädda mig Pappa!
Jag älskar dig såå mycke pappa, orkar inte vänta mer på dig nu...KOM HEM!!


image134


image135

              

Kommentarer
Pappa

Lilla snuttan....nu kommer jag hem till dig och räddar dig från din mammas pussande. Jag kommer att vilja ha dig för mig själv och inte låta någon låna dig på ett tag. Mamma kommer få massa pussar hon också men det kan bli när du sover. Love you!!
/Pappa

2007-06-19 @ 22:33:05
G-moster

Jaa!! det är ju som vanligt gulligare kan det ju inte bli!! Men huur kan kusiner vara såå lika, i alla fall på ögonbrynen, Pussar o Kramar till Dig Alice och Dina Kusiner.
Från Oss i Åsa/G-moster

2007-06-25 @ 20:29:33
Aaron

Hej Alice! jag längtar efter dig och jag vill kommma till dig nån gång igen. Vad kul att du andvänder armbandet som jag gjort. från Aaron

2007-06-26 @ 15:54:54
Lotta

Ja du Alice, du är pappa upp i dagen när jag ser dig i hans babykläder. Du växer och blir stor det kan jag se på bilderna som i övrigt är jätte fina.Hoppas att vi kan ses i sommar./Lotta

2007-06-28 @ 12:49:03
Elise

Hej kompis!
Tack för senast, trevligt med lunch i statsparken. Hoppas våra mammor tar med sig ngt gott till oss att äta nästa gång. Tänk när vi kan krypa och gå, vad mycket roligare det blir då!
Min mamma ska skicka över bilderna hon tog på dig, de kommer när som helst. Skönt att någon annan blir föremål för hennes kamera blixtrar än jag...hi hi...
Hon har iallafall uppdaterat min blogg, vilket var länge sen.
//Elise

2007-06-28 @ 14:11:22
URL: http://eliselyckelind.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0