Önskar att vädret var såhär idag..

En del av skörden
Vilken underbar dag jag och Alice hade när vi plockade ner en del av alla äpplen som finns här på Locksta!

     
Alice var super engagerad både i äpplena & i löven, satt helt stilla i vagnen.

Äpple

        
Det var ju perfekt att det var ätbart dessutom, Ebba var med oss hela tiden oxå.

Äpplehållare istället

           
Vi fyllde alla drickahållare och korgar fulla med äpplen.

Höstlunch
Sen tog vi oss en god lunch på mormors trappa, så mysigt att äta ute! Höstblommorna ej ännu planterade.

  

Kommentarer
Dèsirée & Elise

Åh, så mysiga bilder! Sån borde hösten alltid vara.
Vi ses på onsdag då....Molly & Frida kommer oxå...

2007-10-29 @ 10:26:37
URL: http://eliselyckelind.blogg.se
Hanna

Ååå vad kul med lite nya bilder! Helt fantastiskt fina ni var på bröllopet! Och tänk vilken höstdag, helt underbart med sol och dessa härliga bilder!
/ Hanna

2007-10-29 @ 21:37:57
elin

Jättefina bilder!! jag ringde till er nyss men ingen hemma, jag skulle höra om ni ville ha Noahs lekspis? Sen skulle jag prata med Christine om en hissgardin, ni kan väl höra av er. Kram...

2007-10-31 @ 10:00:04
kusin Axel

Hej Alice!
"Jag längtar efter dig och jag tycker att du är så söt!"
Från Axel

2007-10-31 @ 16:36:39
elin

måste bara skriva vad Noah sa när vi åkte i bilen..."mamma, nu tror jag faktiskt att Alice skriker, för att hon längtar efter mej, ja hon skriker efter mej..."

Snacka om att gå omkring och tänka på lillkusinen, kram!

2007-10-31 @ 18:08:59
Malin Å Vega

Vilka fantastiska bilder!!!
Åh vad fin hon är,,,och vad gott det ser med dessa härliga röda äpplen!!!!
Kunde du den 12 de ,,jag tror att Frida kunde då,,skall bli kul att ses snart!!
KRAM MALIN Å VEGA

2007-11-01 @ 20:51:06
URL: http://minipeople.blogg.se/
margareta ahlgren

Oj en så´n massa härliga bilder, det är så roligt att följa Alice på detta sätt. Fortsätt att må så bra som ni alla ser att göra.
Kram från G- farmor.

2007-11-01 @ 23:52:06
Linus

Det där var bilder utöver det vanliga.

2007-11-05 @ 21:57:37
URL: http://tangentbordet.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0