En vanlig dag...

Skulle kolla vad jag hade för kort i kameran, men det verkar som att den inte varit så aktiv det senaste...tyvärr..men jag lägger ut dom som finns i alla fall. Det är ifrån i fredags då vi och Malin & Angelina gick hela varvet på Gränby och självklart en visit på Himla. Annars har vi haft en otroligt lugn och skön helg då vi bara gjort saker vi orkat och känt oss inspirerade för. Det var längesen vi bara var hemma och inte hade något inplanerat och var friska dessutom. Som idag har vi ätit god mat på Svenssons med moster Ann-Sofi, Rosita och Hanna efter kyrkan, det är mys det!
Alice har dessutom fått två flicksysslingar sen vi skrev sist-
Välkomna Ebba Ahlberg & Wilda Abrahamsson!!
Busungar!
Shopping tjejerna!
Sötnos!
Skön sovställning?!

Goding

Kommentarer
Ahlberg i Alingsås

Nu får jag verkligen ta mig i kragen. Hur många gånger har jag inte tänkt skriva något men det har ju som ni märkt inte blivit av. Jag har bara varit inne och myst över alla goa bilder på Alice och allt hon har för sig. Men nu när vi blivit omnämnda så kan jag inte med annat. Vi har det bra här nere allihopa. Försöker hitta lite nya rutiner nu när vi blivit fyra. Ska bli kul att ses i slutet av maj. Ha det bra tills dess. Kramar från oss.

2008-04-17 @ 20:31:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0