GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA!!

Nu är julafton redan över och som vi jobbat och förberett för den!
Men det var det verkligen värt, vi hade det väldigt lugnt och skönt hemma hos farmor & farfar.
Men innan bilderna från julafton och klapparna så är det väl dags för en liten uppdatering från december!
Jag förstår inte alla duktiga mammor som hinner uppdatera hela tiden fast dom jobbar.... Jag är väl bara inte van att ha så mycket på schemat. Men trots mycket jobb så hanns det med väldigt mycket pyssel till jul och det är jag så glad för! Tack Emelie för dom trevliga och mysiga kurstillfällena som vi hann med som inspirerade och "tvingade" mig att pyssla!!

Det passar väl bra att börja med Lucia, som blev hos mormor & morfar tidig lördagsmorgon med familjen Eliasson som vanligt. Det var gälla stämmor som sjöng julsånger och ängeln Angelina sjöng Törnrosa sången. Efter jobb blev det pepparkaksbak med Eliasson barnen. 

Dagens vackraste lucia!!

mammas gamla lucialinne

Luciaänglar   Underbara familjen!!   Oj så mysigt med fika i sängen tidigt på morgonen!

Så roligt det var!

Alice första pepparkaksbak!    Pepparkaksbak med Eliasson barnen    Så skön stil under frukosten


Kommentarer
Anonym

DET VAR SPECIELLT KAN JAG LOVA, ATT VAKNA AV ATT AVLÄGSET HÖRA SÅNG SOM NÄRMAR SIG SOVRUMMET...UNDERBART KAN JAG LOVA! TACK HELA GÄNGET FÖR ATT NI ÄR SÅ OMTÄNKSAMMA MOT OSS!

MORMOR & MORFAR

2008-12-27 @ 11:42:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0