Amazing Thai!

I fredags efter en lång shopping dag (lönedag!) var vi så trötta så vi åkte till amazing thai och åt deras underbara buffé med mormor & morfar. Det är verkligen super god mat och Alice älskar att äta där. Hennes favorit är helt klart fruktcoktailen och melonen! Hon bara trycker in frukt efter frukt i munnen, vi hade många goa skratt under kvällen på grund av henne. Andra favoriter är även, kycklingspetten och riset, perfekt när det är buffé att ta med småbarn... Annars har helgen varit lugn, mamman har jobbat och Alice och pappan har myst själva. Efter kyrkan i söndags var vi ute och letade nytt skrivbord till kontoret, vi har tänkt att göra om där inne eftersom Oskar inte jobbar hemifrån längre. Inte lätt att hitta något snyggt kan jag säga..
Lägger ut lite bilder ifrån dagen då mormor,  moster och Angelina var här på lunch. Flickorna skulle båda sitta i mormors knä och rita. När Angelina satt hos mormor i soffan gjorde Alice allt hon kunde för att komma upp och sitta hos mormor oxå, ska dom redan börja slåss om sin mormor...

Äter själv!
Ni skulle sett hur det såg ut under hennes stol...
           
Stora nävar mat!
Oj, så gott med massa ris
Alice & mamman
Här ser ni en del av vårat kök / vardagsrum, morfar skymtar ute i gästrummet
   
Angelina tar på läppglans medans Alice & mormor säger hej då till morfar
Gullig i spänne
Världens vackraste unge!

Kommentarer
emy

lilla sötnosen, kul att hon fått så långt hår, så hon kan ha hårspänne!!!
Jag kan tänka mig hur det såg ut under hennes stol, vart med förut, hihi :)

2008-01-29 @ 12:07:19
Malin Å Vega

Så härligt med matglada barn,,,så mysigt att gå på resturang,,,det e nog dags att vi tar oss för och kommer i väg på resturang besök,,,
Ja allt som hamnar under stolen,,,funderar på köpa en minidammsugare på skaft,,,eller en hund,,,hahahha
KRAM MALIN Å VEGA

2008-01-30 @ 11:13:31
URL: http://minipeople.blogg.se/
Malin Å Vega

jo frestän,,den laktosfria e som natt o dag berättar mer på tisdag,,men prova ,,,för Vega b endast 1 till 2 gr om dagen nu,,,äntligen får tarmarna vila,,,KRAM MAlin

2008-01-30 @ 11:15:17
Lina

Jag har också kort på när vi var små, det var tider det :-) Jag kommer sälja ekologiska kläder i min webshop, framför allt till barn. Enstaka herr och dam kläder. Då pratar jag inte tråkiga natur färgade kläder utan lite coolare ;-) Du vad sägs om en fika någon gång, våra sessor är ju jämngamla nästan ju..

2008-01-31 @ 13:03:49
URL: http://linaseto.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0