Benjamin 11 år!

I tisdags så fyllde älskade största kusinen Benjamin Eliasson 11 år. Tänk vad tiden går fort, kommer aldrig i mitt liv glömma den dagen han föddes. Jag 15 år och ensam på familjens sommarhus på västkusten, väntandes och väntandes....och vänta ja det fick man göra i många timmar!
Men sen så fixade morfar Ingemar så vi fick smyga in bakvägen på Möldals lasaretts. Tänk vad vi njöt av att få hålla i denne efterlängtade grabb!!
Ja Benjamin, sen dess har vi njutit varje dag av dig. Du är som en lillebror men ändå känner man sig nästan som din mamma!
Älskar dig massa min älskling, du kommer gå långt i livet!! 

Födelsedagsbarnet

Angelina vill gossa med Alice    Lillebrorsan Calle    Sötnos i fin klänning igen

Stolen är Benjamins födelsedagspresent från oss

Undra om Angelina är 3 år...    Jo, jag tror hon är 3 ½ till och med...

Fikadags    Alice kan inte häjda sig...    Vad skrattar morfar & Angelina åt?...

Oj så roligt dom har det!

En rejäl näve med tårta!    Så gott att äta tårta med händerna...

Så gott med marängtårta på Bennes kalas

Alice hälsar att hon är så lycklig för att hon har en så snygg och cool kusin som du!
Hon ser verkligen upp till dig (ha,ha..på 2 sätt såklart!)

Kommentarer
Mormor Ewa

Nu är jag bara tvungen att komentera fast jag är den som bor närmast! Den ena serien efter den andra med underbara kort! Det är såå roligt att titta in!

Jag älskar er alla, barn, barn-barn, respektive...

Alla underbara på sitt sätt...Puss och kram från Mormor/Mamma/Farmor Ewa

2008-07-08 @ 00:52:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0