Höstväder!

Dessa gulliga flickor!
Men nu har dom fått nog av varandra för ett tag. Mamma Malin sa idag att det är nog tur att dom inte ska fira jul med varandra. Alice och Angelina har "lekt" varje dag med varandra i tre veckor nu så dom är riktigt trötta på varandra. Alice ska ju göra som Angelina gör hela tiden och det blir hon ganska less på. Angelina är ganska snabb på att retas så ja ni kan ju fatta att man blir trött själv! Men här är lite mysiga bilder sen i tisdags då vi hade så fint väder så vi t.o.m åt lunch på trappen. 
 
BUSFRÖ!!!

Mys i Alice rum    Se så söt Angelina är!

Lunch på trappen i det underbara höstvädret

Goa plättar!    Alice favoriträtt!

Så mysigt att äta ute

Dessa bilder får jag egentligen inte lägga ut för Josef, men jag kände mig tvungen!!
Är det inte gulligt?!
Alice var så trött och gnällig innan hon fick lägga sig så Josef ropade på henne att hon skulle komma till han och då gör hon detta!! Vi vågade ju knappt röra oss för att inte avbryta det hela.
Hon bara låg och gossade hos farbror Josef!

Så mycket kärlek!!

Alice & farbror Josef myser

Kommentarer
D & E

Men så gulligt! Lilla Alice hos stora morbror Josef!

Plättar i solskenet ser inte heller så tokigt ut.

Hoppas det gick bra på arlanda idag. Tänk om 3 veckor ska Elise och jag hämta mina föräldrar efter deras resa till Etiopien.

Vi måste försöka få till att träffas snart. Tiden rusar iväg....sommarpresenten får inte bli till julklapp! /D

2008-10-02 @ 21:46:37
Evelina

Gullungar!!! Vi längtar efter er massor.

Kram

2008-10-02 @ 22:42:47
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
emy

så sött, o han ser ju sååå stolt ut oxå :)

kram emy

2008-10-03 @ 09:37:19
malin

Vilka sötnosar de kommer att bli bästisar ever

Vad mycket och fint hår alice har fått.



Men vilken morfar alice har som byggt så jättefint hus,,,ja fanns pengen på banken så visst hade det varit en dröm....Ha en jätte mysig helg,,,,KRAMIS

2008-10-04 @ 07:24:00
URL: http://minipeople.blogg.se/
SMÄM

haha. fantastisk bild på farbror josef och sötisen.

2008-10-09 @ 15:58:43
URL: http://smam.blogg.se/
Malin

hallo jag köpte åkpåsen förra året på www.babyshop.se 7:am är märket och den finns nu på skurk brevid salongen,,,det bästa med den är att den finns i 3 storlekar jag har Large så den kommar att vara andvändbar länge,,,den e ju dyr som bara den,,,men det e den åkpåsen hollowood eliten anväänder så man vill ju inte vara sämre,,,fniss

Nej allvarligt jag e jätte nöjd med den!!!

KRAM MALIN

2008-10-15 @ 23:31:22
URL: http://minipeople.blogg.se/
Lina

Myspys bilder. Visst är hösten underbar!

Tack kära du, det ska bli så skönt med större =)

Kram

2008-10-20 @ 23:05:42
URL: http://linaseto.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0