UNDERBARASTE UNGEN I HELA VÄRLDEN!!!

Dessa kort kanske gör att moster & mormor & morfar kommer hem snabbare!
Detta är vår älskade Alice, med sin underbara kropp! Ännu gulligare när blöjan är borta & trosorna är på. Alice har verkligen börjat älska Ebba nu när hon har bott hos oss i två veckor. -"inte mommos Ebba, min Ebba!"
Men jag tror ändå att Ebba längtar hem nu, inte för att det är så långt hem men hem till sin fotölj och husse & matte.

Tänk att man kan stå som mamma & mostrarna
Sötaste kroppen i hela världen tror ja allt!
Men så roligt och tokigt detta blev!

Kommentarer
Anonym

Skruttan! Nu kommer jag snart hem! På lördagkväll! Nu sitter jag och Rosita och äter räkor på vårt fiiiina hotell i Stenungsund! Kram till mamma och pappa oxå - och Ebba!

2009-07-23 @ 20:53:26
elin

Puss på dig lilla unge! Snart kommer vi iallafall och hälsar på!

2009-07-23 @ 22:53:05
Anonym

Så härligt det ser ut! Snart kommer vi hem till er båda, gosingarna! Kram momo

2009-07-24 @ 00:08:09
Lina 24 år (3 barnsmamma)

Sötungen!!!

2009-07-24 @ 18:59:16
URL: http://linaseto.blogg.se/
Frippis

Hihi... söööta unge!

Bild nr 3 är ju Alice bara för gullig i sin busiga look.

2009-07-24 @ 22:05:18
URL: http://frippan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0