Onsala & Åsa

Dagen började med att vi åkte till Onsala å kollade läget på gamla sommarstugan. Farmor Margareta fick storbesök av oss alla och Tjolöholm slott besöktes. Barnen ville ju gärna få sig ett dopp innan hemfärd så det blev en eftermiddag på stranden i Åsa.
Lagom trötta efter mycket bilåkning i värmen...
Västkusten är verkligen Bästkusten!


Underbar utsikt från Lerkil
Fixar Angelina-toffsarHela familjen AhlgrenMyser med
Så härligt att njuta på stenarna
Kul att få kasta massa stenAron & Martin
Vilken stil hon har när hon dansar...
Sjunger högt!!!Snygga pappan


Eftermiddagsmys med sköna pappa
Skönt att få pilla ner tårna i den mjuka sanden...Man blir trött efter många långa bad!
Trötta fötter i sanden


Kommentarer
D & E

Men vilka sköna sommarbilder Christine!!! Jag blir alldeles sjuk av längtan efter mera sommar när jag ser dem...åh...och trötta små sommarfötter i sanden. Finns det ngt bättre?



Bilden när Alice sjunger påminner mig om Elise, inte sjungades dock, utan snarare bara "jag-är-snart-tre-år-och-kan-allt-själv" looken.

Underbara barn!

2009-09-06 @ 19:22:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0